2010. július 6., kedd

vegre

A reggeli vizit ma is 2 orasra nyult,de utana meglepetesemre vegre valami ertelmes feladatot kaptam.egy beteget kellett A-Z felvennem,EKGt csinaltam,vert vettem,lekuldtem mRtgre,minden kerolapot megirtam indigoval 2peldanyban,irtam korlapot es a vegen referaltam.azert nem mentem Kapocsi tanarno melysegeibe,de így is megvoltak velem elegedve. En is buszke voltam magamra,hogy itteni modra ki tudtam mindent tolteni. du munka utan elmentunk ebedelni,bevagtam egy mexikoi pizzat meg egy Black Label sort. Most jut eszembe a korhazban lassan csak jegembernek fognak hivni,mert en mindig csak egy feher teniszpoloban vagyok mig ok nagykabatban rohangalnak,az egyik registrar feka gyerek mar felajanlotta a kabatjat... holnap az elektiv mutetek napja van,egyes pletykak szerint en is mehetek.este meccs van itt,jo nagy nyuzsi lesz,sztem en is bemegyek a Waterfrontra.
Meselek kicsit a tvrol.tudom ez alapból senkit de erdekel,de vannak benne vicces dolgok.4csatorna van ingyen.SABC 1,2,3,eTv. az sabc1en kb ejjel nappal meccsek mennek,a 2n amerikai Mónika showk meg ilyenek,a 3on meg sokszor van Afrikaans musor angol felirattal.az etvn van csaj meg pasi este kulon.sok fura musort lattam mar.volt egy fozomusor,ahol gyumolcsoket vagtak fel es fejet csinaltak belole egy tanyerra.sok HIV ellenes kapmany van,meg most rengeteget megy a 1goal campaign ez az education cucc.volt olyan hogy a hirado vegen bekapcsolva maradt a musorvezetok mikrofonja es az egyik karomkodott hogy bakizott. De legalabb bemondjak mi tortenik a touron.bye folks

1 megjegyzés:

  1. Mondom én, már a kabátjukat is neked akarják adni. És becézgetnek is! :-)))

    VálaszTörlés