2010. július 18., vasárnap

Micsoda estek

A heten minden hetkoznap usztam. Csanad mindig mondta miket nyomjak. a jovo heten is le fogok menni csak reggelenkent, aztan ki tudja a vegen meg megtanulok uszni,hamar gyerekkoromban a Szecskaban bele-belefojtogattak a vizbe. Penteken Zsofi is lejott gymelni egyet, nehezen vettuk rá magunkat az edzesre, de aztan csak sikerult. Utana ket valasztasunk volt: junk food vagy vmi gyors otthon. Vegul egy hatalmas bundaskenyerparty lett a dolog vege. Meg persze a szokasos kiseret. 3an benyomtunk vagy masfel kilot. Mondtam Zsofinak, hogy jovo heten visszuk a haverjat mindenhova:)
Tegnap delelott a szokasos szombati PicknPay turan voltam. Ugy dontottem ott veszek kajat es akkor nem szendvicset vagy nutellat ebedelek:) vettem helyi kolbaszkakat paradicsomos hagymas martasban, chipsszel. A sultkrumplira sot es vinaggert kertem. Itthon kicsit megmikroztam, nagyon finom kaja volt 16 randert, kb 450 Ft. Delutan fetrengtem, tvztem, aludtam. Este 8:30ra foglaltunk asztalt a Pancho's mexikoi etterembe, mert Kata megy haza ma, es mig otthon van szulinapja lesz. 8ra jottek ertem, mert az etterem a nem bent a varosban, hanem Observatoryban van, ami amugy nem a legjobb kornyekek egyike. 5feher embert ritkán latni ott egyszerre utcan. Az etterembe elobb be kell csongetni, hogy nyissák ki a racsot. Leultunk, kikertuk a mexikoi sort meg a tekilat. Meg persze kertem egy nagy tal nachost beeffel az asztal kozepere. Azt el kell mondjam nagyon meglepodtem. Elore szaladva kicsit,ilyen finom mexikoi kajat meg eletemben nem ettem, lehet hogy ezt meg Anita is ertekelne, aki most tengeti mindennapjait. Masreszrol az arak is nagyon korrektek voltak.13 a korso sor, 15 a tekila es a kaja se volt draga. Na szoval jott a nachos. Jo nagy tal, hazi tesztas, megpuhult nachok, olvadt sajttal, marhahussal, jo nagy adag tejfollel a tetejen. Persze jottek meg a tekilak, a csajoknak a Virgin mojitok,mert 2 kis bajnok is velunk volt. A helynek nagyon jo hangulata volt, ment vmi halk zene, de elnyomtak a nyuzsgo emberek, mi is kitettunk magunkert, sokan fel is figyeltek milyen fura nyelvet beszelunk. Foetelnek kikertunk egy 5 fos vegyestalat, amin aztan volt minden. 3 szoszt adtak hozza: salsa, avokados, tejfolos. Isteni volt a kaja. Utana jott a torta, amit mi hoztunk, az is mennyei volt. Hazafele a kocsiban magyar slagerek mentek telefonrol, mi meg uvoltottuk oket, peldanak a bestiak a reggel tul messze van c.orokzoldet emlitenem. Igy elunk itt mi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése