2010. július 1., csütörtök

egy rovid nap

Tegnap ahogy hazaertem nem talatam a frissen nyomott diakom. Du a Cubanaban meg megvolt, de ott sem talaltak, lehet hogy vki kiemelte a taskambol b@@@@@@@@.Mehetek megint fel.....
Ma reggel 8ra mentem a korhazba. 40kor indultam, pont odaertem. Felmegyek a 2.emeletre es par feher inges feka noverfiun meg egyenruhas novereken kivul semmi dokit nem latok. Bemegyek a dokiszobaba ahol csupa oltonyos meg uzletemberkinezetu faszi van, emg egy ket fiatal csaj. Hat baszki itt ez a modi hogy minden doki utcai ruhaban jarkal fel-ala. meg a gyakornokok is, nyakukban a fonendoszkoppal. Ma a nagyvzit napja van, a foorvos faszi Dr. Lucasavics jofej, persze mindenki azt hitte nemet vagyok. Namarmost vannak olyan kortermek ahol csak lott sebbel fekszenek emberek ilyen toka-boka metszesekkel. Kemeny volt vegighallgatni a referalasokat, bar az egyik intern csajszi irto halkan beszelt, abbol semmit se ertettem. Aztan mielott vegigvizitelnek az 1. emeletet lemennek egy ilyen tarsalgoszeru szobaba megreggelizni meg teazni. Ez ma ropke masfel ora volt. Nekem tetzett ez a kis piheno, osszehaverkodtam mindenkivel, jot rohogtek azon hogy hogy mi feherben nyomjuk meg a ruhaimon.Meseltem nekik a palinkarol, a palinkas joreggeltrol, meg ilyenek.A dokik is eleg vegyesek, van feka, indiai kinezetu, meg colored(eloszor kiejtve ezt hittem ez vmi khaled fele de vegul leesett), meg egy szal feher doki rajtam kivul. Ja meg van egy oreg bacsi aki csak csutortokonkent jar be, o is feher. Aztan meg kellett keresnem Mrs Le Roux-t, hogy itt is regisztraljak, de o csak hetfon jon be legkozelebb. Holnap nem tom bemenjek-e, majd este eldontom. Amugy heti 5-szor kell majd dolgoznom, 4szer hetkoznap es egyszer hetvegen, amibol egy az ER-on van. Most lemegyek a partra megnezni mi a helyzet ott. A reggeli hirado mara jo idot mondott, kb 20 fok van, a tenger 11 fokos(mmint az atlanti ocean). Aztan veszek vmni kajat, mert elfogyott a szalamim es a muzlit is unom mar kicsit. Du sztem elmegyek a gymbe az ut tulfelere, haverkodok egy kicsit Csanaddal, aki uszast oktat.
Udv mindenkinek, csok a csaladnak. Cheers

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése