2010. július 12., hétfő

Feel it. It was here.

Meg nem meseltem a helyi kajapiarol. Tegnap mindkettohoz volt szerencsem. A borokat nagyon istenitik itt, hat errol nem tudok meg nyilatkozni, de Bea szerint ha otthon nem is szerettem, itt tuti ertekelnem. Amugy magyar hordokat hasznalnak... Sorbol mar több fajtat kostoltam, kb mint otthon van itt is mindefele fajta, eddig a Windhoek izlett a legjobban. De import sor is rengeteg van, itt a legtobben s Peronira eskusznek, azt meg nem ittam. A cyderrol mar asszem irtam. A helyi koktel a Springbok, ami egy feles koktel, mint a b52 meg ezek. Alul valami zoldes likor van felul meg vmi baileys fele, nem volt rossz de frenetikus de. Amugy Springboks a rogbivalofatott neve, akik most az aktualis vilagbajnokok. Ez itt nemzeti sport, mint a foci. Ritchard nagyon otthon van benne. A nagy nemzeti kaja a braai,az sima pacolt hus sutogetes. A polike ilyen porkoltfele kaja, ezt meg nem kostoltam, de szombatra meghivtak egy fozesre, csak az a baj , hogy Table Viewba,ahol Beaek laknak. Csak zarojelben jegyzem meg, hogy a korhaz bufejeben vannak a legjobb szendvicsek. A csirkes-majonezes a kedvencem. Frissen csinaljak, friss zoldsegekkel. A helyi fank hosszukas alaku, jo edes es kokuszos kivul.
Tegnap Ritchie vett fel, kimentunk. Aztan elmentunk a Moyo nevu helyre, ami a parton van es afrikai kajat adnak. En egy ilyen kiteritett jol befuszerezett csirket kertem chipsel. Utana a meccset a Flaming fox nevu pubban neztunk. Amolyan angolosan hangulat volt, összeszokott tarsasaggal, de mindenki nagyon kedves volt, korberajongtak az akcentusom miat:) ha iszol egy felest, akkor nyerhetsz egyet ingyen.a muanyag poharat amiben a piat adjak kell a pult mogul a huto tetejen levo jegeres dobozfejbe kopni. 2szer probalkoztam, majd legkozelebb:) a meccs sztem kifejezetten unalmas volt, a biro meg szar. A vendegszobajukban aludtam, es hat eszmeletlen hideg volt, sztem 0 fok korul. Reggel Ritchie hozott be, de akkora dugo volt, hogy 7:40 ertem haza, fogmosas, atoltozes, irany s korhaz. 3ig voltam benn. Mar hivnak mobilon, ha asszisztalni kell, ami eleg cool. Ebben jobb vagyok mint az internek. A mutoben nincsenek ragadozo, szemet mutosnok, hanem mindenki tok jofej. Az anesztesek meg a sebeszek is tudnak egyutt dolgozni. A mutosno is sister amugy mint a noverek. Es a mutoben persze van Bafana csapatkep a falon:)
A vbnek vege. Kivancsi leszek, mi valtozik. Amugy uzenem, hogy a meccseken a reklám elotti behatszasokban az KISFIU, aki azt mondja zulu nyelven, hogy itt az ido. Megyek uszni, cheers.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése