2010. július 2., péntek

ezek lesznek a mindennapok?

Tegnap delutan lementem az oceanpartra, itt ezen a reszen eleg sziklas de azert lemasztam es kiultem egy kicsit, mit ne mondjak igencsak szep latvany volt.Ez a resz a Three Anchor Bay, de egy-ket kilometerrel lejjebb van Clifton's beach 1,2,3 talan majd oda is lefutok vmikor. Du beugrottam Csanadhoz, aki egy igazi cool csavo, uszoedzo es nagyon pipec csapata van, csak mindenki el van kenyeztetve mint az allat.Dumaltunk vagy 3 orat mindenfelerol, ki tudja lehet hogy mindennap munka utan bemegyek hozza, igy se o se en nem vagyunk egyedul. Este elhataroztam megtalalom kie a wifi a hazban. Mindenhova bekopogtam ahol egett a villany. A mellettem lako feka haveromnak eleg nehez volt elmagyarazni mi is az a wifi. Kb a hullamok a levegoben volt az a szint ahol vmi kis icipici fenyt kapott. Durva amugy nehany feka itt milyen buta tud lenni, de ez a srac teljesen rendben van... Na szoval a harmadikon lakik 2 faszi! es nekik van wifijuk es megadtak a kodot, de az csak a 3. lepcsofordulojaig er el halozat, ott a lepcson ulve lehet skypeolni.Csak a baj hogy este hideg van. Ejjel meg foleg, jol fel kell oltozni.
Ma reggel 8ra mentem a korhazba, farmerben es feher teniszpoloban voltam, meg nem megy nekem ez a full utcai cuccos tema. Ma az egyik szakorvos (itt van intern: az a gyakornok, registrar: aki nemsokara szakorvos lesz es consultant a szakorvos ha jol ertettem) teljes zold-sarga bafanabafana melegitoben volt es baseballsapkaban, azt hittem behalok ettol a latvanytol. Amugy a korhaz is teljesen fel van diszitve zaszlokkal, focilabdakkal miegymas. A vizit genyaunalmas volt, volt vagy masfel ora. Az internek referalnak, a feljebb levok neha beszolnak nekik, de full szar a hangulat. A gyakornokok irto sok kuli munkat csinalnak, ok vesznek minden vert, minden infuziot ok kotnek be, minden vizsgalatkerot ok irnak meg INDIGOVAL!!! 2 peldanyban es a delutani vizitek utan zarokat irnak. A muto nekik kb egy alom, hogy bejussanak, akkor kivancsi vagyok nekem mi? Lehet ezert hivjak itt operating theatrenek.A vizit utan reggeliztunk, aztan irany a surgossegi megnezni vannak-e sebeszeti esetek. nem volt semmi extra, mentunk fel vert venni blabla. Itt mindent teljesen okori dolgokkal csinalnak, fecskendovel vesznek vert, miegymas. En is megprobalkoztam vele. 3adszorra egy tokeletes venan sikerult is. Ja most jut eszembe kozben bemondtak vmit a hangosbemonoba, hat en egyebkent se nagyon szoktam erteni amit abban mondanak, de most mindenki elkezdett rohanni. Az elson egy betegnek megallt a szive a rtg-szobaban. mar nyomtak a noverek a CPR-t, nekem kellett atvenni a nyomast. A szobaban volt oxigen, de vmi olyan lehetetlen helyen, hogy nagyon nehezen oldotak meg hogy elerjen odaig, nehezen jott az ekg a laryngoscope, nem mentek olajozottan a dolgok.15perc utan fel is adtuk :( Ja kifelejtettem a neurotikus nenit, aki annyira idegews hogy korhazban van, hogy durvan sebesre ragta az ajkait, hogy nagyon durva. Tole kellett vert venni. Ha mar hozzaertunk sikitott. Nem volt mar venaja a karjan, szoval az egyik intern csajszi v. femoralisbol vett. En a noci kezet szoritottam es koznen nemetul beszeltem hozza mert vegig sajszezott. A betegek mindenhol betegek na.Delutan meg megajanlottak egy mellkasdrainezest is, de 3kor hullafaradt voltam es inkabb hazamentem meccsetnezni. De mindenki fogatkozott, hogy hetfon isten napom lesz blabla. Amugy hagyjak hogy ha akarok lehetek a surgossegin es ott ki lehet allitolag bontakozni.A meccs utan beneztem megint Csanadhoz es megbeszeltuk, hogy holnap reggel en is lemegyek veluk uszni. Max leegek, dehat akkor mi van.Holnap sztem Beaekkal talalkozom, vasarnap meg Csanadekkal megyek cirkuszba, este meg sztem Balinttal ulok be sorozni. O is uszoedzo, csak o nem hazas, mint Csanad, de o is korunkbeli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése