2010. július 8., csütörtök

kacsalabon forgo vilag

Tegnap megint hosszura nyult a vizit.de aztan volt meg egyket dolgom mielott bemegyek a mutobe. A valtasruhat megtalaltam,de akkor neztem csak nagyot,mikor meglattam hogy az utcai vipomre egy nagy zold pamutlabzsakot kell huzni.tenyleg olyan a muto mint vmi ducktales. Asszisztaltam 2 mutetnel,aztan mentem az uszodaba es usztam is!!!! Jo csak 1500t,de az is vmi:) utana Csanadek felugrottak megnezni a kerom, utana elmentunk sort venni. A boltnak volt egy nagy hutoszobaja,ahol mindenből ipari mennyiseg volt behutve. Aztan foztunk naluk es meccset neztunk.ma a nagyvizit utan a szokasos csutortoki egy oras kaja pia utan lenn voltam a surgossegin,amikor telefonon hivtak fel a mutobe. Gondoltam vegre olyan dologra kernek ami nekem is oke.a delutani vizit utan meg vettem egy vert a surgossegin, 4kor indultam haza.este moziba megyunk, legalabbis ez terv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése