2010. július 16., péntek

ugyelez+az

Tegnapelőtt 24oraztam.bar nem teljesen. Szinte egesz nap a mutoben voltam, aztan 4kor hazamentem. Usztam egyet, 8kor szoltak hogy gyere mar be mert kellesz a mutoben. Bementem, rendeltunk kajat a mr.deliverybol. Az a jo benne, hogy Sea Point osszes ettermebol rendelhetsz, de kulonbozo helyekrol is es egyben hozzak ki. Tok hamar meg is jott a futár,aztan mentem a mutobe. 3ig nyomjuk,megettem a ket Steers burgerem es fel8ig aludtam az intern roomban. A reggeli vizit utan a szokasos csutortok reggeli beulos reggelizos szeanszon megint bekajaltam. Jo kis pitek voltak. Volt edes meg zoldseges is. Van ket faszi,akik csak csutortokon jonnek be a nagyvizitre. Az egyiken mindig fura kesztyu van,a masik olyan indiai kinezetu. Olyanokat kerdezett tolem hogy hany muszlim el magyarorgaszogon, meg tudok-e halaal(ez a muszlim koser,bocsi ha valakit zavar hogy igy fogalmazok) magyar kajat csinalni. Majd kapnak egy jo kis korozottet. Aztan megkertem a foorvost, hogy engedjen el jovo hetre. Adott 3 szabadnapot... Na mindegy, majd az internek ugyis elengednek hamar csut-penteken.
Tegnap fel nap aludtam,utana este Csanadeknal voltam. Sor,cyder,bazsalikomos csirke,edeskrumpli.hmmmm volt.utana megneztuk az Invictust,ami Mandelarol szol meg a 95os rugby vbrol. Jo volt így latni, hogy csomo helyet felismertem. Pl itt a kornyeken is van egy resz...
Ma a reggeli vizit utan ambulans muteteket csinaltunk. 3agyon egymas mellett dolgoztunk. Langa az egyik Reg. vegig mellettem volt, mert mindent egyedul csinaltam!!! De nehogy azt higgyetek, hogy ez egy ambulans mutoben tortent. Egy sima szoba volt, az agyakat fuggonyok valasztottak el. A betegek utcai ruhaban, mi is. A pulcsit felturtem, felvettem egy muanyag henteskopenyt. Kesztyu fel, cucc kicsomagol. Eloszor egy vastagtu biopsziat csinaltam.2 mintat vettem, jol sikerult. Aztan jott a nap fenypontja. Egyedul kiirtottam egy lipomat. Tudom ez semminek hangzik, de azalapjan, hogy a draga Transplant klinikan sebeszeti technika gyanant semmit se tanultuk, szerintem buszke lehetek magamra. A végen osszevarrtam, ilyen subcutan tovafutora. Utana vizit es 3kor jottem el. 5 napig most semmi korhaz...yesss.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése