2010. július 3., szombat

this is africa...

Tegnap este a netcafebol hazafele osszefutottam 3kanadai sraccal akik itt toltik az utolso egyetem elotti nyarukat amilyan Africotrip jelleggel.tok jo arcok voltak,csak a hely ahova mentunk meccset nezni tele volt emberekkel szoval allva neztuk a meccset.1-2sor es az elso felido utan hazajottem mert egesz nap alltam a korhazban.
Reggel vasarolni mentem a Pick'n'paybe,eddig 2x voltam a woolworthsbe de az dragabb szoval ezentul a pnpbe fogok menni habar kicsit messzebb van.vettem pennet meg paradicsomszoszt mert 3napja angol reggelit eszem ebedre,es mar herotom van tole.jo lesz egy kis pasta bar sajtot nem vettem. Aztan futni voltam a Seafronton.gyonyoruen ki van epitve,csinaltam csomo kepet,mondjuk a futas vege nem esett olyan jol de majd belejovok.kaja utan 2kor indultam ki a (V&A =victoria and alfred) Waterfrontra,Bea ott vett fel az oriaskereknel,mert ide Green Pointra lehetetlen bejutni kocsival a meccs miatt. Table Viewba mentunk,mert ok ott laknak.a ferje Ricsi,ma a stadionban dolgozik,szoval a kolleganoivel voltunk egy nemet barban.habar meg sose neztem meccset 40es csajokkal,nagyon jofejek voltak az egyikuk nagyon anyukas volt.amugy egyikuk se helyi.A meccs utan ment a barban ez a shakira szam hat en tenyleg itt vagyok:) utana hazahozott megint az oriaskerekig,kb 45 percet setaltam haza.most megnezem a feka szomszedom,hogy howzit,aztan meccsnezes itthon.hnap cirkusz,remelem jo lesz,mert 150 randba kerul(kb 4500ft). Amugy durva milyen forgatag van itt,mondhatni high a vibe. Cheers

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése