2010. július 24., szombat

Great white shark diving

Reggel 6kor indultunk Gaansbaaiba. Pont 2 ora alatt ertunk fel az irodaba, kis reggeli, kave, 1-1 cerucal es 9kor mar a hajon is voltunk 21en plusz az 5fos szemelyzet. 15-20 perc alatt etrtunk a Dyer-islandhez, ahol a fokak tanyaznak es azert jonnek oda a capak. Mar az ut alatt kiderult, ki lesz az a ket ember aki tengeribeteg lesz, egy dagadt amcsi pl vegighanyta az egesz utat. Mondjuk en se voltam 100%, ereztem a gyomrom, de birtam . Mikor megerkeztunk, lehorgonyoztunk, es mar csak varni kellett. Kb 10 perc mulva mar egy 4mes feher capa uszkalt mellettunk. Atoltoztunk buvarruhaba, betettek a vizbe a ketrecet. Egyszerre 5 ember fer be, egyenesen a hajo oldalarol kell bemaszni es radakasztanak egy olomovet, hogy ha uvoltenek hogy kozel van a capa, menj le es nezd. Egy pasi csalogatja oda oket egy kotel vegen levo csalihallal. Mikor beleptem, rogton megereztem, hogy irto hideg a viz, 12-13 fokos, nagyon vacogtam. Kb 20 percet voltam benn es lattam is parszor a capat, mikor lemerultem, nagyon is kozelrol. Az volt csak a baj, hogy 10-15 mpekre merultunk le, es s tobbi idoben csak a hidegre tudtam koncentralni. Mikor kijottem, leultem kicsit, de nagyon lehultem. Felalltam, hogy atoltozzek, de hirtelen szarul lettem es 2 sugarasat hanytam, de utana olyan felszabadult erzes volt a gyomromban, hogy kb akarmeddig birtam volna meg a vizen. De tobben nem igy voltak vele, szoval miutan mindenki volt lenn, visszamentunk, megebedeltunk, megneztuk a videot,amit csinaltak. aztan mindenki ment a maga utjan. Hazafele megalltunk meg balnat lesni, vartunk kb egy orat de nem jott. Kesobb az autopalyan lemertuk, hogy Fokvaros legnagyobb townshipje tobb mint 15km hosszu az autopalya mellett. Az ut mellett 2mre a fuvon feka gyerekek fociznak, neha egy feka atszalad az autopalyan, mint vmi baboon. Azok csinalnak ilyeneket.
Este athivtuk Csanadot es fiubuli lesz, addig kialszom a tengert....

1 megjegyzés:

  1. Szegéynkém... most,hogy olvasom, esküszöm kavarog a gyomrom...

    VálaszTörlés