2010. július 11., vasárnap

A tundermese vegeter

Legalabbis Del-Afrikanak.sok kerdojel van ezzel kapcsolatban a levegoben.pl megmarad-e ez a viszonylag jo kozbiztonsag, mi lesz a stadionokkal, osszeomlik a gazdasag,ilyenek. A jovo het vegeig altalanos oktatasi szunet van itt. A korhazban is van egy noci, mrs. Fatima le Roux,aki a UCT (university of Cape town) kihelyezett koordinatora, ot is eleg nehez volt emiatt levadasznom. Amugy meg csak a telszamomat kerte el, meg kicsit chateltunk.
Penteken este 6 fele visszamentem a korhazba. Elvoltunk mindenfelevel,aztan 10-1ig mutoben voltam a feka registrar haverommal.vele tok jol kijovok, jo volt,annak ellenere hogy egy husevo bacis labat hat nem is tudom minek nevezzem kezelgettunk,de egyelore nem amputaltunk. Utana mint ugyeletes orvos hazament es engem is kitett itthon.kemeny mi?:) itt ha valaki hazahoz,addig nem indul el,amig be nem ertel a hazba.szimpatikus szokas.
Szombaton sokaig aludtam, aztan elmentem bevasarolni. Kitalaltam hogy vmi csirkes salatat csinalok. Tettem bele vegyes salit,csirket,paradicsomot,fott tojast,olivat. Vettem ilyen mustaros-mezes ontetet, Knorrt. Tegnap nem volt a legjobb ize,de mara megerett, reggel ma reggel el is fogyott. Du aludtam,este Csanad vett fel, Kata is vele volt, neki sincs kocsija es ugy el itt 4 eve szoval hi5. A waterfrontra mentunk egy Mitchell's nevu helyre. Hangulatos kis hely, az also szint ilyen fustos,allos amolyan angolosan bar. Mi felmentunk az emeletre, de ugy tunt nincs szabad hely, be akartak ultetni egy par jerk arc melle,de vegul talaltak nekunk egy asztalt, amig a barnal ittunk egy cydert. Ez valami almabor fele, de sorszeru m, szoval nem olyan mint a Calvados:) Ittunk meg egyket sort, ettunk pizzat meg nachost. A nachoson volt ramelegitett sajt, meg csirkedarabok es adtak hozza salsa meg avokado szoszt. A meccs utan eszunkbe jutott, hogy menjunk el moziba. Persze nezzunk horrort, a fourth kindot,ami annyit tesz hogy negyedik tipusu talalkozas. Elotte bevagtunk egy tekilat, de nekem nem tetszett a film. Ha itt piat akarsz venni, trukkos tud lenni. Vasarnap egesz nap nem lehet kapni a boltban piat, a tobbi nap este 7/8 utan, csak bizonyos boltokban,akinek van license,de ezert ott dragabb is. Ha bemesz egy pubba,persze kapsz piat. Olyan hogy ejjelnappali bolt sincs. Csak egy 7/11 nevu halozat, tehat minden nap este 11ig van nyitva,ami itt nagy szo.
Most azt mondta be a radio, hogy Paul a polip tegnap rosszul dontott. Paulnak evek ota van az a kepessege, hogy betesznek hozza ket ladat kajaval, rajta a ket zaszloval aki jatszik, es onnan eszik aki nyer. A mai dontore a spanyolokat hozta ki, remelem teved mint tegnap es vki megeszi:) A finalt ma Table Viewban nezem Beaekkal, es ott is alszom, reggel a ferje Ritchie hoz majd munkaba. Ma terveztem egy kis bovebb varosnezest, de megvarom Pandat, aki remelhetoleg egy het mulva mar itt lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése