2010. július 13., kedd

a pszicho szomszed

a foorvos faszi nem lett jobb fej. Ma 3 beteget vettem fel, levettem a vert, ekg, papirmunka, minden. Utana referaltam neki oket es kb egy orat bombazott a kerdeseivel. Aztan kozolte , hogy ugyan legyek mar ma ugyeletes, hogy lecsekkoljam a laboreredmenyeket. Na majd reggel megnezem... Aze ertitek...
Mas: itt 11 hivatalos nyelv van. Ahogy itt mondjak Rainbow Nation, de megis 2 fajta ember van, aki angol anyelvu es megtanult egy masikat es forditva. A legtobb ember angolul es afrikaansul beszel. Monjuk en pont a 3. fajta vagyok:) de okitom az embereket a magyar dolgokbol: kaja,palinka, tortenelem. Ok meg engem. A fulem mar raallt az itteni angolra. Kellett ez a ket het,de mar ha fekakkal vagy szinesekkel telefonalok azt is megertem. Gondolom,ha oket megertem akkor barkit...
Mikor hazaertem eszembe jutott, hogy csinalhatnek egy tonhalas salit. Atmentem a szomszed nenihez, hogy sot kerjek. Kicsit lassan beszelt mint mindig. De amikor a you know i have this psychiatric problem dolog jott, nagyot neztem. Nem is foglalkoztam vele, de par perc mulva atjott, hogy elmondja hogy kell krumplipuret csinalni, mert ahhoz is kell so. Hm...

Ps: rajottem miert volt multkor a consultant faszi bafana bafana melegitoben. Soccer friday volt, azaz a vb alatt pentekenkent mindenki nemzeti szinbe oltozott legyen politikus,sebesz vagy takaritono.
+
erdekesseg1: itt mindenki fekete tintaval ir. En kekkel.
2:Vasarnap Nelson Mandela 92. Szultesnapja lesz. Hihetetlen nagy kultusza van itt, mint egy szentnek. Pedig meg el. A helyiek Madiba-nak hivjak.
3.a china itt szlengben havert jelent.
4. President Zuma pont most mondbeszedet az SABC3-n.persze mirol masrol mint a vbrol. Persze Del-Afrika a kontinens usa-ja, rengeteg bevandorlo van. De ok most bizonyitottak, szerintem is buszkek lehetnek. South Africa from zero to hero...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése