2010. július 28., szerda

az utolso hetem

Nem valami sok minden tortent a heten. Minden nap 11-del fele jottem el a korhazbol, voltam mutoben, ilyenek. Delutanonkent vagy usztam vagy gymeltem kicsit.
Ma vicces dolog tortent. A pszicho szomszed nenivel beszelgettem kint a folyoson, eppen meselte hogy egyszer Joburgban osszefutott Chris Barnarddal aki ra is mosolygott, amikor becsapodott az ajtom es kizartam magam... Szerencsere a neninek megvan a szallasadom szama es fel is hivtam hogy ugyan hozzon mar egy potkulcsot. Addig behivott magahoz es dumcsiztunk errol-arrol. Nem volt gaz, csak az a resz, 94 elott volt jo itt minden mikor meg feher kormany volt. Szoval ertitek mehetsz barhova a vilagon, az emberek emberek maradnak...
Vasarnap ejfelkor indulok haza amugy. Nagyon elveztem az ittletet, de azert jo lesz otthon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése