2010. június 29., kedd

megjottem...

Na hat hol is kezdjem? Irto jo ez a hely, habar kicsit huvos van most, minden fekasag.Az emberek irto segitokeszek es kedvesek, a rendorok minden sarkon elore koszonnek, megkerdewzik hogy vagy stb. A cuccom amugy Amsterdamban van meg, holnap erkezik. Kalandos volt a tegnap. Malev gep egy ora kesessel indult AMSba, negyed oram volt atszallni, futottam. Egy amcsi csavoval es egy helyi csajjal voltam egy sorban, vegigrohogtuk az utat. Ma a csavoval megyek ki a meccsre. A fuvarom elfelejtett eljonni ertem a repterre, de igy a szallasadom kifizette a taxit odafele. A lakas tenyleg olyan mint a kepeken (http://www.capetown-apartments.co.za/aspley_court_detail.php). Ma reggel elmentem kajat venni, haverkodtam a szomszedokkal. Megtanultam a helyi fekakezfogast. aztan reggeli utan bementem a Waterfrontra, ami itt olzan Vaci utca fele, hatalmas plazaval. Vettem egy simkartyat.  Hala a KLMnek, elbaszhatok holnapig 100 eurot, menni fog. mar vettem is egz bafana bafana polot (ez a focicsapat neve itt mmint a valogatotte.)Beszeltem Beaval, aki itt lakik, holnap delutan talalkozunk egy kavera, mivel ma a meccs miatt itt az egesz kornyek le van zarva.
Hat ennyire futotta, mert lejart az idom itt. Majd holnap irok milyen volt a meccs.pisz mindenkinek. cheers

1 megjegyzés:

  1. Hú Szösz! Jó a kecó!! :-) Örülük, hogy épségben megérkeztél! Én sajna elaludtam a második félidő vége felé, de addig is minden 5 percben emlegettünk Gáborral, hogy valahol te is ott csápolsz!
    Várjuk a beszámolót!
    Pussz
    Vilcsi

    VálaszTörlés